5.0
gebaseerd op 764 reviews

Altijd fijn! Vandaag nieuwe behandeling gehad, de BIAB, ik ben erg benieuwd! Nagels voelen erg goed aan!

Elona - meer dan 3 jaar geleden

Elke keer weer super tevreden over mijn wenkbrauwen.

Els - meer dan 3 jaar geleden
Sharon - meer dan 3 jaar geleden
Lena - meer dan 3 jaar geleden
Janine - meer dan 3 jaar geleden
Marlies - meer dan 3 jaar geleden
Iris - meer dan 3 jaar geleden
Melle - meer dan 3 jaar geleden
Renee - meer dan 3 jaar geleden
Valentina - meer dan 3 jaar geleden