5.0
gebaseerd op 764 reviews
Fadoua - 3 maanden geleden

Zeer tevreden!!

Esther - 3 maanden geleden
Kelly - 3 maanden geleden
Karin - 3 maanden geleden

Professioneel en erg vriendelijk.
Ze zeggen precies wat bij je past.

Iris - 3 maanden geleden

Behandeling als zeer goed ervaren, deskundig en een warm welkom door Manon

Riet - 3 maanden geleden

De allerbeste !! Echt een aanrader

Vienna - 3 maanden geleden

Marley you're the best! Xx

Rabia - 3 maanden geleden

Weer helemaal happy met mijn mooi gelakte nagels 👍🏻

Anny - 3 maanden geleden

Goed geïnformeerd en fijn behandeld.

Wilmy - 3 maanden geleden