Fadoua
-
3 maanden geleden
Zeer tevreden!!
Esther
-
3 maanden geleden
Kelly
-
3 maanden geleden
Karin
-
3 maanden geleden
Professioneel en erg vriendelijk.
Ze zeggen precies wat bij je past.
Iris
-
3 maanden geleden
Behandeling als zeer goed ervaren, deskundig en een warm welkom door Manon
Riet
-
3 maanden geleden
De allerbeste !! Echt een aanrader
Vienna
-
3 maanden geleden
Marley you're the best! Xx
Rabia
-
3 maanden geleden
Weer helemaal happy met mijn mooi gelakte nagels 👍🏻
Anny
-
3 maanden geleden
Goed geïnformeerd en fijn behandeld.
Wilmy
-
3 maanden geleden